Vista - gadżet slideshow

Autor: Krzysiek Służewski <ksma_at_lpaphys.unikropencjatorunkropka.pl>
Data: Mon 22 Oct 2007 - 14:19:54 MET DST

Witam,
Od niedawna mam komputer z Vista (na razie mi sie podoba). Mam pytanie
moze ktos wie gdzie znalezc gadżet slidebar taki lub podobny do
slideshow, zeby mozna bylo podac zdjecia z sieci (np. z kamerek
internetowych) wpisyjac po prostu link do tych zdjec. Jest tego dosc
duzo w sieci, ale wszystkie biora zdjecia z okreslonego katalogu na dysku.

Krzysiek