Problem z profilem mobilnym

Autor: AZ <fo01WYTNIJTO_at_wp.pl>
Data: Mon 22 Oct 2007 - 13:49:47 MET DST

Witam wszystkich.

Mam w sieci 2 serwery - Linux i Netware 4.11 ( tylko IPX/SPX ). Profile
mobilne użytkowników z Windows XP przechowywane są na Linuksie ( Samba w
roli PDC ). W sobotę robiłem upgrade Samby z 2.2.8a do 3.0.25d, a przy
okazji upgrade całego systemu. Mimo że przechowałem SID, secrets.tdb i
/var/lib/cache/samba i podmieniłem na nowym systemie przy wyłączonej Sambie,
to jednak i tak musiałem utworzyć od nowa konto maszynowe. Mam problem TYLKO
ze stacjami na których jest zainstalowany Novell Client ( 4.90 SP2 ),
polegający na niemożności znalezienia profilu mobilnego i tymczasowym
stosowaniu profilu lokalnego. Moim zdaniem, profil mobilny szukany jest na
serwerze Netware i stąd te problemy. W konfiguracji Clienta Netware nie mogę
znaleźć opcji odpowiedzialnych za profil mobilny, w Novell Administratorze
dla każdego użytkownika Home Directory jest wyczyszczony. A może wpisy w
rejestrze XP ? Bardzo proszę o jakąś podpowiedz.

Pozdrawiam
Andrzej