[SBS] Przeniesienie domeny

Autor: Łukasz 'c00lfon' K. <c00lfon_at_127.0.0.1>
Data: Mon 22 Oct 2007 - 11:24:11 MET DST

Witajcie.

        Mam w sieci Microsoft Server 2003 for Small Business Server, który
robi za kontroler domeny i serwer pocztowy (Exchange). Z różnych powodów
jestem zmuszony przenieść całą domenę na inną maszynę, chcę tam SBS R2.
Problem polega na tym, iż nie bardzo wiem jak się do tego zabrać. ;)

Pogooglałem, znalazłem ADMT3 do przeniesienia domeny. Do Exchange zapewne
wystarczy Exchange Mailbox Wizard (backup skrzyki, odłączenie,
przyłaczenie, replikacja). Nie bardzo tylko ogarniam ADMT. Stworzyłem
środowisko wirtualne, w którym chciałem przestestować to narzędzie i
zobaczyć jak/czy w ogóle działa. Mam dwa systemy: SBS i SBS R2. Dwie różne
domeny, komputery się widzą. Uruchamiam ADMT i przy odpaleniu
jakiegokolwiek wizarda dostaję komunikat, że ta druga domena nie istnieje
(błąd 1355).

Jak to ugryźć? Może jest jakiś lepszy sposób? Bardzo proszę o pomoc.

Pozdrawiam,
Łukasz

--
   c00lfon (Łukasz K.), CZĘSTOCHOWA, Poland
IRC: c00lfon, GG: 8161603, Mail: c00lfon%irc.pl