Re: Outlook Express 7 pod Vistą

Autor: Sławomir Stępniak <slaw1step_at_poczta1.1onet.pl>
Data: Sat 20 Oct 2007 - 03:20:16 MET DST

Użytkownik "Wiktor S." <wswiktor&poczta,fm@no.spam> napisał w wiadomości
news:ffbhnf$b3n$1@news.onet.pl...

> FAT32 nie ma problemów z ilością plików (narzut jest MNIEJSZY niż w ntfs).

per directory to ma - 2^16-2 a NTFS - unlimited
wygląda kosmicznie dużo, ale np. control.cancel pokazuje mi teraz 109706
(fakt większość niepobranych, ale jakbym czasem się uparł :) zarżnąłbym
FATa (FATę?) na śmierć)

> Co do klastrów - na typowej "dzisiejszej" partycji rzędu dziesiątek
> gigabajtów FAT32 ma klastry 16-kB, a NTFS 4-kB, więc różnica jest.

No i dodatkowo w NTFS co pomniejsze posty mogą się dać upchać
bezpośrednio w MFT, wtedy już w ogóle problemu nadmiarowości nie ma.

--
Pozdrawiam, Sławomir Stępniak, slaw1step@poczta1.1onet.pl (bez cyfr)