Re: System instaluje się na partycji E ?

Autor: Michal Biek <mb_at_2.pl.invalid>
Data: Fri 19 Oct 2007 - 22:31:33 MET DST

Michal Kawecki log:
[...]
>> To chyba powinno starczyć ...!
> Do czego? ;-)

Do 'rozwalenia' OSa albo przestawienia literek (w dół) partycji/dysków! ;-)
Na 98SE przestawiłem literki napędów wymiennych (czytnik kart z kombajna
Office DeskJet cośtam + dysk sieciowy) w ten sposób. Na literce OSa nie
miałem okazji potrenować. Zatem tip faktycznie niepewny, niesprawdzony. Ale
gdybym miał okazję/przypadek przetestowałbym go, ku chwale potomnym czy
siakoś tak ...!:-)

--
"... Co mnie nie zabije,
to mnie wzmocni ..."