Re: Ad-hoc VISTA problem...

Autor: Skylla <skylla1_at_niespamuj.op.pl>
Data: Thu 18 Oct 2007 - 20:57:15 MET DST

Próbowałem już wszystkiego i nie udaje mi się połączyć Visty z XP
przez ad-hoc. Vista jest klientem, XP udostępnia internet.
Konfiguracja prawidłowa. Sieć jako WiFi się widzi ale nie dochodzi do
rozpoznania i połączenia (uwierzytelnianie WEP działa). Vista ma
skierowane IP i DNS na serwer, na XP jest to udostępnione prawidłowo.
Wyłączyłem już firewalla po stronie karty WiFi na XP i nic nie dało.
Pingi nie chodzą. Żadna maszyna nie odpowiada na ping... Skończyły mi
się pomysły. Ma ktoś jakiś? Moze coś przeoczyłem?...
====
Spróbuj czy zadziała bez szyfrowania WEP.