Re: Win XP a dodatki od HP

Autor: Markus Sprungk <msprungk_at_gmail.com>
Data: Thu 18 Oct 2007 - 20:06:52 MET DST

Rafal M napisał(a):

> Witam
>
> Kupilem notebooka HP 530 i do tego (osobno) Windowsa XP oem.
>
> System po instalacji nie wykryl ani kart graficznej, ani dzwiekowej.
> Teraz wlasnie robie Win Update, a pozniej bede instalowal sterowniki
> od HP.
>
> Z tym ze oprocz sterownikow w oprogramowaniu do tego laptopa jest
> sporo rzeczy:
>
> http://www.tinyurl.pl/?TfNE9xlv
>
> Co z tego warto zainstalowac, a co jest tylko "marektingowym
> dodatkiem" od HP?
>
> Pozdrawiam
> Rafal

Instaluj tylko sterowniki do urządzeń a resztę możesz sobie podarować. Choć
niektóre aplikacje są ciekawe (moduł informujący o stanie BT i Wifi) to w
większości przypadków są zbędne

Nie wiem czy to my prowadziliśmy podobny dialog na forum.pclab.pl, ale
powtórzę by zwrócić uwagę na wersję językową strony HP ze sterownikami do
danego modelu laptopa. Przy wybranym języku polskim nie pojawią się
wszystkie sterowniki. Należy wybrać wersję amerykańską

ICQ: 79050392                  msprungk@gmail.com
Tlen: msprungk
GG: 1447098