Re: Vista zegar opóźnienie

Autor: Kazik <h_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 18 Oct 2007 - 18:26:57 MET DST

> IMO nieprawda.

> Nie masz przypadkiem jakiegoś firewalla? Nie wiem napewno, ale czy
> przypadkiem usługa ntp nie korzysta z swojego portu, którzy rzecz jasna
> trzeba odblokować? Moze wyłacz go na chwile w ogóle i przetestuj synchro.

Znalazłem

http://windowshelp.microsoft.com/Windows/pl-PL/Help/549bd2ed-8d98-4b4f-b600-b2fbfdef661f1045.mspx#EPE
"UwagaJeżeli komputer jest członkiem domeny, jego zegar nie może być
automatycznie synchronizowany z internetowym serwerem czasu."

Może da się to obejść, albo u mnie jest inny problem.

Ponadto jeszcze w nocy dało się synchronizować ręcznie przyciskiem Update
now
z serwera pl.pool.ntp.org. a dzisiaj nie działa.Pisze "wait " a potem
"error"
Mam ustawienia domyślne po zainstalowaniu i nic nie zmieniałem.
Popróbuje jeszcze z firewall'em .