Re: laptop i zamul

Autor: Jacek <jacek_at_cell.pl>
Data: Thu 18 Oct 2007 - 12:52:13 MET DST

Radosław Sokół pisze:

> 1) KAV ma opinię spowalniającego komputer.

odinstalowalem KAV i nie widze roznicy

> Po drugie, zdajesz sobie sprawę, że komputer przenośny będzie
> wolniejszy od stacjonarnego? Szczególnie dysk będzie dużo
> wolniejszy. Operacja, która na typowym komputerze stacjo-
> narnym trwa poniżej sekundy i wymaga pracy dysku, na note-
> booku spokojnie może trwać dwie sekundy.

rozumiem ze opioznienie moze byc przy uruchamianiu ie6 poraz pierwszy. 2
sek moze bylyby do przelkniecia ale u mnie ta operacja trwa z 5 sek... 2
sekundy wlacza sie za drugim razem i kolenymi kiedy ie jest juz w pamieci

no i rysowanie ekranu podczas przelacznaia okien... i w menu menu start
tak jakby z pamiecia bylo cos nie tak

> PS. Trochę wolniej pisz i zastanawiaj się nad postem przed
> jego wysłaniem, żeby tak nie zasypywać grupy jednozda-
> niowymi postami.

oczywiscie