laptop i zamul

Autor: Jacek <jacek_at_cell.pl>
Data: Thu 18 Oct 2007 - 12:03:32 MET DST

witam wszytkich, kupilem laptopa hp nx7400 (core duo 1,66) i mam problem:

otoz wydaj mi sie ze laptop troche zamula... wolno sie uruchamia system,
podczas pracy mam wrazenie ze powinien chodzic szybciej, aplikacje ktore
sa pierwszy raz wlaczane wczytuja sie do pamieci wolno, ie6 wlacza sie
po 2 sekundach co uwazam jest tragiczny czas.. mam tez wrazenie ze
komputer rysuje na ekranie jak popracuje troche i przelaczam sie miedzy
oknami

czy to moze byc zle ustwienie windowsa?

pozdrawiam
Jacek