Re: Vista zegar opóźnienie

Autor: Kazik <h_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 18 Oct 2007 - 00:48:08 MET DST

Bardzo dziękuje za pomoc.
Przeglądam grupę i zauważyłem wiele pomocnych porad od Ciebie.

> Może niech zmieni bateryjkę na płycie.

Czytałem,że takie mogą być objawy, ale płyta jest nowa (2 tygodnie, nie wiem
ile w sklepie leżała). Jutro to zrobię dla pewności.

> SpecialPollInterval w kluczu
> HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\W32Time\TimeProviders\NtpClient,
> wartośc jest podana w sekundach.

Tak zrobiłem. Po tym uruchomił się dysk i caly czas "miele" może coś
indeksuje ? na nowo ?
wpisałem 3600.

> Wpisz mu inny serwer czasu niż domyślny. Najlepiej pl.pool.ntp.org.

Tak zrobiłem. Różnica jest zasadnicza. Synchronizuje sie za pierwszym razem
(ręcznie).

Ponadto wpisałem nowy serwer do programu AboutTime i też szybciej pokazuje
time (w Win 98 i XP używałem go, w Vista nie chce synchronizować)

Pozdr.