Re: Procesor 1.73Ghz i 2048MB ramu,a Vista

Autor: Maciek Obłaza <moblazaREMOVE_at_box43.pl>
Data: Wed 17 Oct 2007 - 19:27:31 MET DST

In news:ff5fr8$2a5s$1@opal.icpnet.pl,
*Piotr Krzyżański* <piciu@it-faq.pl> typed:
> Napisałeś--> "jeśli się wykorzysta".
> Wiesz jak to wygląda w praktyce?

W praktyce mogę powiedzieć że potrzebny
jest do tego:

+ kompilator jakiegoś języka który działa w
trybie natywnym i wykorzystuje rozszerzenia,
takie jak sse, sse2, sse3, sse4
+ wiedza - bez niej sie nie obejdzie
+ chęci, motywacja, konsekwencja

widziałem juz projekty - w których przeprowadzane
testy dawały nie 100% wzrost ale kilka set,
może nie jest ze mnie autorytet, ale uważam że
można z tego sprzętu wycisnąć dużo więcej:

http://www.wmula.republika.pl/proj/sse2string/index.html

Żeby poprzeć to czymś, nie wiem z resztą czego oczekujesz.
Naprawdo warto zajrzeć do sieci.

Pozdrawiam grupowiczów.