Vista zegar opóźnienie

Autor: Kazik <k_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 17 Oct 2007 - 15:09:39 MET DST

Witam wszystkich.

Przeglądnąłem Google, ale tam jest tyle info,że trudno opanować.
Problem (jeden z kilku)
Nowy komp.
Płyta GA - P35 - DS3R (Kol. twierdzi,że to problem z płytą)

Zegar opróżnia o ok. 60 sek./dobę.
Synchronizacja jest ustawiona domyślnie raz na 7 dni, (nie wiem jak to
zmienić).
Może jakby synchronizował co godzinę nie było by problemu.
Ręcznie trudno się synchronizuje (trzeba kilka razy klikać i zmieniać
Server, pokazuje error.
Potem się synchronizuje ale czasu nie trzyma.
Używam programów z DDE i są problemy (możliwe, że zmiana czasu tak działa ?)

Co z tym zrobić ?
Podobno są programy, niwelujące tą niedogodność, ale który zastosować ?