Re: Win 2003 - komenda FTP

Autor: <waldit_at_gmail.com>
Data: Wed 17 Oct 2007 - 14:19:54 MET DST

On 17 Paź, 13:34, Wojciech Ściesiński <wojt...@NO-SPAMwojteks.net>
wrote:

> Jeśli masz dostęp do źródłowego serwera przez ssh to możesz użyć
> programu PSCP z pakietu Putty - przy ustawieniu autoryzacji kluczami
> (man sshd) sądzę, że da się to fajnie oskryptować.

Próbowałem. Niestety szyfrowana transmisja działa za wolno. Mam do
pobrania
z serwera codziennie ok. 30 GB i jak robię to ręcznie Total
Commanderem to
w godzinę się ściąga natomiast przy SSH to chyba nocy by nie
starczyło.

Poza tym jest drugi problem. Pliki są duże. Każdy ok. 2,5 GB
Próbowałem kilka darmowych downloaderów i sobie nie radzą.
Spróbuję teraz użyć klienta FTP ale tu znowu jest problem - darmowe
wersje
na ogół nie mają schedulera. Gdyby Total Commander miał schedulera
nic innego bym nie potrzebował.

Waldi