Re: masowa konwersja rtf do pdf-a

Autor: Sławomir Stępniak <slaw1step_at_poczta1.1onet.pl>
Data: Tue 16 Oct 2007 - 19:08:31 MET DST

In news:ff2jke$csi$1@news.onet.pl , *fijak* wrote:
> Wynalazlem cos takiego
> "C:\Program Files\Windows NT\Accessories\wordpad.exe" /pt c:\a.rtf
> niemniej cos to nie dziala... ale moze na cos cie nakieruje

Rozwijając myśl,
...\WORDPAD.EXE /pt "%1" "%2" "%3" "%4"
the %1 parameter is the filename, %2 is the printer name,
%3 is the driver name, and %4 is the port name.

No i np po zainstalowaniu PDFCreatora jako drukarki byłoby
...\WORDPAD.EXE /pt "%1" PDFCreator PDFCreator PDFCreator:

a dla wydruku wszystkich rtf-ów z katalogu X:\katalog\ w druk_pdf.bat:
for %%A in (X:\katalog\*.rtf) do "C:\Program Files\Windows
NT\Accessories\wordpad.exe" /pt %%A PDFCreator PDFCreator PDFCreator:

Potem jeszcze zaglądnąc w opcja PDFCreatora, żeby nie odpytywał za
każdym plikiem, jest tam opcja autozapisu, ale przyznam, że mi się
nie chciało walczyć, sam potrzebuję pólautomatu.

--
Pozdrawiam.:Sławomir Stępniak:.slaw1step@poczta1.1onet.pl(ale bez cyfr)