Laptop na Vista czy warto przeinstalować na XP??

Autor: Jakub <kubolix1_at_o2.pl>
Data: Tue 16 Oct 2007 - 12:37:19 MET DST

Witam grupowiczów. Mam do Was pytanko. Ponieważ chcę kupić laptopa i
znalazłem jeden model który mi odpowiada cenowo i sprzętowo, tylko jest
jeden haczyk w tym wszystkim. Laptop ten jest wyposażony w Windowsa Viste.
Chciałbym się dowiedzieć czy warto kupić takiego laptopa a do tego dokupić
Windowsa XP, po czym przeinstalować system. Jeżeli bym tak zrobił to czy
według Was mogą wystąpić jakieś problemy? Może związane ze sprzętem,
sterownikami??

Za odpowiedzi z góry dziękuję!!
Pozdrawiam!