dlugie nazwy

Autor: staszek <staszek666_at_gmail.com>
Data: Tue 16 Oct 2007 - 09:01:51 MET DST

Witam wszystkich

Mam pewien problem ktory utrudnia mi prace na plikach z dlugimi
nazwami.
polega to na tym ze bardzo czesto mam otwarte kilka plikow
jednoczesnie z bardzo dlugimi nazwami i ich nazwy nie wyswietlaja sie
cale na dolnym pasku zadan, tylko pierwsze znaki i reszta to kropki
Nazwy plikow na ktorych pracuje roznia sie ostatnimi znakami wiec
pytanie czy jest mozliwosc wyswietlania tych nazw na pasku zadan w ten
sposob aby poczatek nazwy nie byl wyswietlany tylko ostatnie znaki
(wyrownanie do prawej), co uatwilo by identyfikacje i prace

Pozdrawiam