Re: Vista w laptopie z 512MB RAmu - czy to dobry pomysl?

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Sun 14 Oct 2007 - 13:45:02 MET DST

** Lawrens Hammond <valhalla@interia.pl> wrote:

> Tjaa :)) Nie pamiętam kto, chyba CIA, czy jakaś podobna instytucja w Usiech,
> zamierzała wydać swojego Linuxa. I rozbili się o licencję - bo musieli by
> także udostępnić kod źródłowy, który na pewno zostałby przewiskany przez
> społeczność i jeśli by tylko znaleziono coś szpiegującego, to mieli by
> "mientko".

Co za bzdura. Nie wiem o czym Ty mówisz ale coś Ci się mocno pomyliło. Co do
agencji w USA to NSA zrobiło SELinux i nie mieli żadnego problemu z licencjami.

Chcesz przez to powiedzieć, że np. OpenSSL jest niebezpieczne bo znany jest kod
źródłowy? :) Obawiam się, że wręcz przeciwnie.

> Hehh... ciekaw jestem, cobybyłogdyby, taką szansę miała społeczność wobec
> kodu naszej kochanek Szklaruchny :)) Pewnie by się działo :))

Nawet gdyby była taka możliwość to mało kto by ten kod ruszył kijem, ze względu
na ew. pozwy patentowe itp. W mniejszym stopniu łamiesz patent jak nie wiesz o
jego istnieniu. Dlatego programiści w poważniejszych firmach mają wręcz
zakazane patrzenie na jakikolwiek inny kod (no trochę upraszczam, na kod, który
jest licencjonowany w nieodpowiedni sposób).