Problem z dostępem do zasobów

Autor: adam_61 <adam_61WYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 14 Oct 2007 - 12:23:08 MET DST

X1 - komputer z XP home pl
X2 - komputer z 98 SE pl
udostępnianie zasobów
W X1 ustawione hasło dla konta gość
Dotąd klikając z X2 na X1 w otoczeniu sieciowym, widziałem udostępnione zasoby i
po kliknięciu na wybranym, po podaniu hasła miałem dostęp.
Teraz po kliknięciu na X1, pokazuje mi się okno logowania do zasobu \\X1\IPC$ a
po podaniu hasła komunikat, że jest ono błedne, nawet jak usunę hasło dla gość
na X1.
Nie wiem jaka jest przyczyna tej zmiany.
Co mogę zrobić by odzyskać dostęp do zasobów na X1?
W drugą stronę działa normalnie - X1 ma dostęp do X2 z hasłami na poziomie zasobów.

pozdrawiam
Adam