Re: ikonka VLC

Autor: goomish <gum12-bez.tego_at_gazeta.pl>
Data: Sat 13 Oct 2007 - 22:32:33 MET DST

*Konrad Kosmowski* pisze:

> Ja wiem, że mężczyźni nie rozróżniają kolorów zbyt dobrze,

Tu się z Tobą zgodzę. Cokolwiek wykracza poza 16-kolorową paletę barw jest
dla mnie nie do odróżnienia, że o nazwaniu nie wspomnę :)

> ale na Boga to jest do bólu różowe (nie fioletowe, aby było fioletowe to
> więcej B)!

Ale tu już nie. Ten
<http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/19d6a5195cc7cff0.html> kolor
(kratka z focusem) za chiny nie jest różowy!. No i chyba trudno było by
dodać więcej niż 255 niebieskiego, co nie? Nie jestem grafikiem, więc mimo
wszystko "chyba" :).

--
Tomasz Zenger (goomish)
[gg: 6653792]  [ICQ: 275830896]