Re: Usługa konfiguracji zerowej sieci bezprzewodowej

Autor: Jacek Maciejewski <jacmac.wytnij_at_o2.pl>
Data: Sat 13 Oct 2007 - 20:15:55 MET DST

Dnia Sat, 13 Oct 2007 20:07:43 +0200, Piotr Palusiński napisał(a):

> To pobierz http://fuhperfekt.republika.pl\zerowa.zip - rozpakuj i zaimportuj
> Aha, zaimportuj z konta z uprawnieniami admina.

Chyba się obejdzie. Zrestertowałem kompa i jeszcze raz zaimportowałem. Tym
razem prawie skutecznie, bo komunikat brzmiał mniej wiecej tak ze nie
wszystkie wartości mogły zostać zapisane bo niektóre klucze są uzywane
przez system. No, ale usługa juz istnieje i robi co powinna, więc na razie
więcej nie bedę dłubał. Piekne podziękowania, choć przydała by się jakas
sugestia co ja właściwie spieprzyłem. Mogę mieć rację że za śmiało użyłem
ccleanera?

--
Jacek