Re: Zmiany w zachowaniu XP Prof po dolozeniu pamieci...

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Sat 13 Oct 2007 - 19:13:42 MET DST

Proces MarKol <markol4_uNNECESSARy_sTUFf_@wp.pl> zwrócił błąd:

> Ostatnio do swojej maszyny opartej na plycie ASUS p5B dolozylem 2GB RAM.
> Razem mam teraz 3GB. Zainstalowany WinXP Prof zaczal sie lekko dziwnie
> zachowywac po tej operacji.

Problem można rozwiązać sprzętowo:
1. zabierając pamięć (do 2 GiB nie ma problemu)
2. zmieniając pamięć (ale większość pamięci nie będzie działać dobrze)
3. zmieniając płytę główną na taką, która nie ma z tym problemu
4. zmieniając ustawienia w Biosie, w przypadku niektórych pamięci
No ale to wszystko NTG

--
Saiko Kila
Unregistered Windows User #7.29581131e8