Re: cotopocoto?

Autor: kajus44 <KÓJÓS44_at_WIRTÓALNÓ_PÓLASKÓ.PL>
Data: Sat 13 Oct 2007 - 13:06:16 MET DST

wiadomość:fepgp7$mb2$1@atlantis.news.tpi.pl,
nadawca:Piotr Palusiński
> In news:fente4$t3n$1@nemesis.news.tpi.pl,
> *kajus44* <KÓJÓS44@WIRTÓALNÓ_PÓLASKÓ.PL> typed:
> Do czego służy winnt32.exe to juz sobie w pewnej częsci
> odpowiedziales sam. Owszem są przypadki, ze ten plik zostaje na dysku
> po reinstalacji systemu ale nie w folderze C:\System\I386\WINNT32.EXE
> IMHO przeskanuj system
> Wejdz na stronke http://safety.live.com/site/pl-PL/default.htm i
> dokonaj pelnego sprzatania.

Niedasię, mam winNT

> oraz pobierz i uruchom te programy.
> Ad-aware se1.06

mam

> Spybot Search&Destroy

mam

> CClenaer http://www.ccleaner.com/download/

nie bangla, mam winNT, brak punktu wejścia procedury bla bla. Poza tym
jesteś świadomym użyszkodnikiem i proszę mnie nie obrażać takimi oczywistymi
oczywistościami ;-)

W sumie mogę ten plik usunąć, jeśli służy tylko do instalacji to nic się nie
stanie, a jeśli to jakiś rootkit to też się nic nie stanie a nawet będzie
lepiej.

Dziękuję i pozdrawiam