Re: VISTA kilka pytań

Autor: Krzysiek <krzysztofogorek_at_gmail.com>
Data: Fri 12 Oct 2007 - 20:27:58 MET DST

On 12 Paź, 14:04, "Przemysław C." <pc83_____usun_to...@wp.pl> wrote:

> no to niestety downgrade niemozliwy. tylko wersje biznes i ultimate
> mozna downgradeowac do xp

Powiem Wam w czym rzecz. Kupiłem te Viste z ciekawości. Nic nowego w
niej nie ma, ale jest kilka ulatwien. Mam boxowa wersje W2K ale np.
podczas zgrywania materialu DV wyjecie klucza USB powoduje utrate
kilku klatek materialu ;-) I teraz tak - zarzadzanie kolorem dla
video. VISTA nie pozwala na dokonanie zadnych zmian. Kolory sa
skalibrowane zgodnie z "pulpitem". Zostaje tylko kalibracja ICC
monitora i wszystko jest GIT. Tak samo mialem na jednej korporacyjnej
wersji XP ENG. Ale postawilem sobie XP PL i za cholere nie moge dojsc
ladu skladu z kalibracja barw dla video. Jak ustawie na kontrolnym,
zeby bylo dobrze, to nie da sie na ten material patrzec. I teraz badx
tu czlowieku madry i pisz wiersze. Ale malo tego. Do lba mi nie
wpadlo, ze VISTA Home Premium nie kuma dyskow logicznych i znow trzeba
by rozlaczac i laczyc RAID 0.... choć na nim sa tylko zrzuty taśm DV.
Mialem jeszcze system na RAID 0 ale po doswiadczeniach z karta WiFi
Linxysa przeszedlem na dyski solo. Raidy systemowe zgubily istotne
czesci systemu i w pewnym momencie zostalo reinstalowac. Karta ta
powodowala totalne chamskie zwisy kompa.