Re: Problem z outlook

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Thu 11 Oct 2007 - 20:24:02 MET DST

Użytkownik "Marcin Adamczewski WEST-TRANS sp. z o.o."
<marcin.adamczewski@west-trans.pl> napisał w wiadomości
> Internet chodzi dobrze ale kiedy wlaczam Outlooka to ten rozlacza mi
> internet
> i ponownie loguje sie do neostrady.
> Mam odznaczone - "rozłączaj po odebraniu"
> Kiedy zaznaczam "pytaj przed polaczniem polaczen telefonicznych" to
> daje mi do wyboru

Oba odptasz.

> albo zlokalizowac serwer w bierzacym polaczeniu, ktore na marginiesie
> jest polaczeniem domyslnym,
> albo polaczyc sie z polaczeniem telefonicznym o innej nazwie. Problem
> z tym, ze mam skonfigurowane
> tylko jedno polaczenie telefoniczne i jest ono jednoczesnie domyslnym.
> W menadzerze polaczen mam wybrana opcje "zawsze lacz z polaczeniem
> domyslnym".
>
> O co kaman?

Zobacz, czy w okienku pobierania jest coś zaptaszone, odptasz.
Nie mam teraz niczego na wzór, aby potwierdzić...
A w moim nie ma "rozłączaj..."

Jednak...
We właściwościach połączenia telefonicznego (skoro, jak piszesz, tak
korzystasz) sprawdź dwie opcje:
"rozłączaj przy bezczynności dłuższej niż ..."
"Rozłączaj, gdy połączenie nie będzie już potrzebne". (to jest
niezależne od "rozłącz po odebraniu")

Z naciskiem na to drugie... ale obie odptasz.
Mam nadzieję, że to pomoże.
Napisz, czy pomogło...

--
LH
"Ten, kto nie ceni i nie szanuje przeszłości,