0xc0000142

Autor: c97 <nie.podam.bo.dostaje_at_duzo.spamu.pl>
Data: Thu 11 Oct 2007 - 14:21:11 MET DST

Witam,

po kilku-kilkunasto godzinnej pracy na oryginalnym xp prof. w pewnym
momencie gdy chce otworzyc jakakolwiek aplikacje wywala mi alerta z bledem
windowsa 0xc0000142 - Aplikacja nie została właściwie zainicjowana
(0xc0000142). Dzieje się to niezależnie od tego co próbuję uruchomić. Po
wystąpieniu tego błędu nawet nie mogę zamknąć systemu bo nie odpalają się
procesy zamykające działające aplikacje :-/ Nic, nawet taskmanagera nie mogę
uruchomić.
Zrobiłem test pamięci memtest86+ - test trwał 30 kilka godzin i nic :-/
Co może być powodem takiego dziwacznego zachowania?

procesor: core quad 2,4ghz q6600
plyta: P35-DS3R
pamiec: 2gb ramu 800mhz
grafika: gf 8600gt