[XP] ZNIKAJĄCE punkty przywracania systemu

Autor: Eca <questWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Thu 11 Oct 2007 - 11:48:48 MET DST

Mam problem z funkcja przywracania systemu

Mam XP i dwa dni temu miałem problem z małym wirusem, który generował
często wyskakujace okienka typu usługa posłaniec z treściami reklamowymi.
Avast nie pomógł więc poradziłem sobie z tym usuwajac recznie
podejrzane pliki. Okienka juz nie wyskakuja ale chyba niepotrzebnie coś
usunąłem bo przy uruchamianiu kompa wyskakuje jakiś bład systemowy i w ogóle
jakoś wolniej działa.

Noi problem w tym, że chciałbym przywrócić system do wczesniejszych ustawień
(wtedy kiedy nie miałem tego wirusa) ale kiedy standardowo
wchodzę na przywracanie systemu tzn Start->...->Narzedzia sytemowe
i uruchamiam przywracanie systemu, to jest tam tylko jeden punkt
przywracania systemu ale niestety z data z przed dwóch dni tzn wtedy walczyłem
jeszcze z tym wirusem.
Wiem że miałem wczesniejsze punkty przywracania systemu np z wrzesnia
bo nie usuwałem ich, takze gdy wchodzę recznie to widze ze w katalogu restore są
wczesniejsze punkty przywracania.

I moje pytanie: czy da sie tak zrobić by te punkty były widoczne
w tym programie lub za pomoca jakiegoś innego zewnętrznego programu
tak by można było przywrócic poprzedni stan systemu.
Pytam bo kiedyś juz miałem podobny problem.

A na przyszłość jakich uzywać programów na takie wypadki jak powyżej by w razie
złapania jakiegoś świństwa łatwo powrócić do wcześniejszej stabilnej wersji.

Z góry dzięki za wszelką pomoc
pozdrawiam
Eca