Kłopot z AVG

Autor: PW <camden_at_pop.e-wro.pl>
Data: Wed 10 Oct 2007 - 22:34:31 MET DST

Witam, nie wiem czy to ta grupa, ale cóż... Zainstalowałem sobie całkiem
ładnego antywira AVG (żeby nie było - legalny) i teraz są dwa problemy. Po
pierwsze, mimo ustawienia w firewallu, żeby nie blokował udostępniania
połaczenia internetowego, drugi komp internetu nie ma. Połączenie sieciowe
jako takie jest. I po drugie, jakiś debilny (a może i nie) proces co
półtorej sekundy grzebie na dysku i na moment wyświetla klepsydrę przy
kursorze. Macie jakieś pomysły co zmienić? Help please :)

zdrówka, PW