Re: Jak spiac ze soba dwie sieci internetowe?

Autor: FikiMiki <fiki_at_miki.z.ameryki.ned>
Data: Tue 09 Oct 2007 - 23:08:38 MET DST

Borafu pisze:

> (...)
> Akurat 2700e i VPN się chyba nie lubią, ale szczegóły masz tu:
> http://www.draytek.pl/index.php?k=strony_p&m=83&ns=71
>
> Pozdro

To jest duzo tansze i chyba bardziej markowe
3Com OfficeConnect Cable/DSL VPN Gateway (5 tuneli VPN)

Wytlumacz mi tylko jedna rzecz, stawiam to z zew IP i daje polaczenie do
sieci wew.
Potem z W XP lacze sie poprzez wybierania polacenia VPN do tego
urzadzenia, ktore automatycznie przekierowuje mnie na siec wew.
I tak do 5 razy?

Opis:
Klasa produktu: Router (bramka internetowa); Port WAN: 1x10/100BaseTX
(RJ45) Cable/xDSL (RJ45); Port LAN: 4x10/100BaseTX (RJ45); Zarządzanie,
monitorowanie i konfiguracja: zarządzanie przez przeglądarkę WWW, SNMP -
Simple Network Management Protocol; Obsługiwane protokoły routingu: RIP
v1 - Routing Information Protocol ver. 1, RIP v2 - Routing Information
Protocol ver. 2, ruting statyczny; Obsługiwane protokoły i standardy:
NAT - Network Address Translation, DHCP Server - Dynamic Host
Configuration Protocol Server, UDP - datagramowy protokół użytkownika,
TCP/IP - Transmission Control Protocol/Internet Protocol, PPPoE -
Point-to-Point Protocol over Ethernet; Protokoły uwierzytelniania i
kontroli dostępu: PAP - Password Authentication Protocol, MSCHAP -
Microsoft Challenge Handshake Authentication Protocol, CHAP - Challenge
Handshake Authentication Protocol, PPP; Obsługiwane protokoły VPN: PPTP,
IPSec pass-trough, L2TP pass-trough; Liczba kanałów IPSec VPN: 5;
Maksymalna liczba obsługiwanych urządz.: 253; Dodatkowe funkcje:
firewall oparty na NAT, Switch, dzieli dostęp do internetu dostarczanego
poprzez modem DSLowy z wyjściem RJ45, dzieli dostęp do internetu
dostarczanego poprzez modem TV kablowej, SPI Firewall - Stateful Packet
Inspection; Obsługiwane sieci WirelessLAN: brak; Wyposażenie
standardowe: zasilacz, kabel krosowy RJ45, UTP, kat. 5; Wysokość: 24 mm;
Szerokość: 220 mm; Głębokość: 135 mm; Masa netto: 5,37 kg;
Gwarancja/rękojmia: Rękojmia 36 miesięcy.