Uszkodzona partycja w XP

Autor: Błękitna Stal <blekitna.stal_at_neostrada.pl>
Data: Tue 09 Oct 2007 - 15:42:21 MET DST

Coś się stało z jedną partycją, nic nie idzie zrobić, nawet jej otworzyć
już nie mówiąc o danych które miałem na niej zapisane:

http://blekitna-stal.ovh.org/1.jpg

Gdy wezme wlasciwości, oto takie coś się pokazuje:

http://blekitna-stal.ovh.org/2.jpg

Początkowo nawet windows XP nie chciał mi się uruchomić, musiałem
odtworzyć ostatnią dobrą konfigurację, potem jakoś się uruchomił system,
ale właśnie z tą nie działająco partycją.
Sam jestem sobie winny tego, bo wyjąłem a potem wsadziłem z powrotem
wtyczkę usb z płyty głównej podczas gdy komp był uruchomiony. Po tym
zagraniu nastąpił samoczynny reset i efekt znamy.

Natomiast z Partition Manager wygląda to tak:

http://blekitna-stal.ovh.org/3.jpg

Tutaj wygląda jakby jeszcze były dane dostępne, czyli może nie są skasowane.
Nie wiem co należy zrobić, być może istnieje jakiś sposób by to naprawić?

--
=>GG5770708<= Chieftec Matrix > Tagan 380W > MSI KT4V > Athlon XP
2000@2200 > GF4 Ti 4800SE@305/656 > DDR 512 MB > Seagate 200GB and 60GB