Re: Blokować?

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Mon 08 Oct 2007 - 23:37:14 MET DST

Użytkownik "Grzegorz Niemirowski" <gnthexfiles@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:fedh4g$ram$1@opal.icpnet.pl...

> Poczytaj sobie do czego FlashGet służy. Obsługuje przecież m.in.
> torrenty i

Do pobierania plików. Ale czy tylko?

> emule. Co do 239.255.255.250 to jest RTSP, również obsługiwane przez
> ten

dla portu 1900 znalazłem, że to SSDP... potrzebne mi to? Chodziłem bez
tego (tak mi się zdaje) i nie narzekałem...

> program. Ocywiście jak chcesz to blokuj, ale co to miałoby dać?

Ostrożność, czasem przesadna... Porównajmy do samochodu - wolę, aby
samochód był może mniej wygodny i nie na wszystkie drogi mógł wjechać,
przez co czasem musiałby pojechać naokoło, ale, żeby mnie pewnie i
bezpiecznie dowiózł na miejsce, nie wypadłszy po drodze, ani wskutek
spotkania z przeszkodą (nie)ruchomą, ani np. w przepaść.
Skoro to jest bezpieczne, to odblokuję. Bo blokować nie chcę, ale, gdyby
miało coś się stać, to wolę postawić szlaban.

--
LH