Re: Konto ograniczone (grupa Users) a uprawnienia do multimediów.

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 08 Oct 2007 - 22:29:20 MET DST

Dnia Mon, 08 Oct 2007 19:40:23 -0000, Mikołaj Bartnicki napisał(a):

> Jak to dokładnie zrobić, mógłbyś opisać precyzyjniej? Nie słyszałem o
> tej możliwości (nie znam się za dobrze na Windows) a brzmi ona
> ciekawie.

Ściągnij sobie Process Monitor ze strony
http://www.microsoft.com/technet/sysinternals/utilities/processmonitor.mspx.
Po odpaleniu odfiltruj zbędne procesy, uruchom kłopotliwą aplikację,
poczekaj na jej krach, i w logu wyszukaj hasło "Access denied". Powodem
wystąpienia takiego wpisu może być wpis w rejestrze albo plik na dysku,
do którego aplikacja nie ma uprawnień. Wystarczy je zmienić na właściwe;
w rejestrze spod regedit, na dysku np. spod Total Commandera.

> Jeśli chodzi o wtyczkę "ComplexCD" (innej na stronie Total Commandera
> nie znalazłem) to po pierwsze jest ona płatna (jak i sam Total
> Commander), a po drugie nie ma tylu możliwości co CDBurnerXP.

Nie, mnie chodzi o darmową wtyczkę TCBurner
http://www.tiasoft.de/tcburner/index.htm. Najlepiej ściągnij sobie
gotowca z wieloma wtyczkami: TC PowerPack http://totalcmd.pl/powerpack.

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]