Konto admina

Autor: staszek <staszek666_at_gmail.com>
Data: Mon 08 Oct 2007 - 19:41:47 MET DST

witam! mam pewien problem jak sądzę z wirusem zacznę tak:
załapałem zapewne jakiegoś trojana lub robaka i komp całkiem przestał
działać
jakoś udało mi się zrobić przywracanie systemu i już niby ok jednak
nie do końca
mam jedno konto Administrator ale problem jest taki ze po tym
przywróceniu to konto nie ma już uprawnien admina i do tego przestał
działać dźwięk nie mogę zainstalować sprzętu to znaczy zainstaluje sie
sterownik ale w panelu sterowania w opcjach nie jest dostępne
urządzenie dźwiękowe.

Dodam ze nie mogę utworzyć konta z uprawnieniami admina bo moje obecne
konto nie ma takich uprawnien

Czy ktoś potrafi poradzić takiemu problemowi chodzi o przywrócenie
praw admina no i dźwiek.
jakieś sugestie?
czekam na rozwiązanie

Pozdrawiam