Re: kamera DV , firewire i xp

Autor: Lukasz Sczygiel <ptokiWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 08 Oct 2007 - 17:16:28 MET DST

> Do zassania surowego DV-Avi z kamery mozesz użyc WinDV:
> http://windv.mourek.cz/

O cos takiego mi chodzilo. Dziekuje bardzo!
Oczywiscie inne porady mile widziane.
Obrabiac video umiem na poziomie technicznym wiec jak juz aviki czy mpg mam na
dysku to zrobie sobie co tam bedzie trzeba ale jesli sa jakies ciekawostki czy
hinty dotyczace sciagania materialu z kamerki to bede chetny do poczytania:).

--
Lukasz Sczygiel