Problemy z pop3 onetu i mcafee.

Autor: Jasko Bartnik <adres_at_sygnaturka.nadole>
Data: Sun 07 Oct 2007 - 12:57:36 MET DST

Witam.

Mam od jakiegos czasu problem z poczta onetu... albo z McAfee. Poczta sie
bez problemu wysyla po smtp. Niestety, nie jest odbierana - na firefox,
outlooku, operze. Dziala tylko telnet. Wszystko sie wiesza w fazie
laczenia z serwerem i dotyczy to wylacznie kont onetu. Po wylaczeniu w
McAfee skanowania/ochrony e-maili wszystko dziala jak trzeba.

Moze onet cos zmienil u siebie? A moze to u mnie sie cos z dnia na dzien
zmienilo? Z gory dziekuje za pomoc w rozwiazaniu problemu.

PS: na wirtualnych maszynach wszystko dziala na win95, win98, opensuse,
win2k i xp. Windowsa 3.11 nie chcialo mi sie sprawdzac :)

--
Pozdrawiam, Jasko Bartnik.