Re: WIN XP - instalacja systemu na dysku SATA

Autor: Q <no_at_spam.pl>
Data: Sat 06 Oct 2007 - 19:50:53 MET DST

> Odpaliłem nLite, zintegrowałem sterownik, przy okazji dorzuciłem SP2 i
> poprawki z ostatniego autopatchera. System działa bez problemów.

nlite kaszanil fonty nie tylko polskie (ruskie i inne tez :),
ale to nie bylo takie rzucjajace sie w oczy;

jakbys mogl to prosilbym Cie o sprawdzenie tego:
wgraj tlena (albo gg, ale to raczej tlen byl),
ustaw sobie opis/status z polskimi fontami, zatwierdz go
i zobacz co pisze jak najedziesz myszka na status;
/tnz. czy w chmurce z opisem masz polskie fonty czy krzakory ?

jeszcze w kilku miejscach to bylo...
np. w menu w alkohol 120% nie mialem polskich fontow
tylko krzaki i jeszcze.....

sporo bylo i byl to znany bug nlite,
dlatego wlasnie olalem ten program i sterowniki
dogrywam do cd instalacyjnej zamiast integrujac je :)
/i nawet to jest w pewnym sensie lepsze :)