Re: Win2000 - jak naprawic uszkodzone pliki systemowe ?

Autor: michalek <michales_at_polbox.pl>
Data: Sat 06 Oct 2007 - 10:26:47 MET DST

" 666" <j666@wp.eu> wrote in message news:fe5689$gut$1@news.wp.pl...
> Która z opcji reinstalacji jest "najlżejsza" ?
> I uruchamiać ją z poziomu windows, czy dosa, czy cd-romu ?
> JaC

Ja uruchamiałem z CDROM'u.
Początek jak w instalacji na świeżym dysku.
Wybierasz instalację (a nie żadne naprawy), akceptujesz
umowę licencyjną, wyszukiwany jest dotychczas istniejący
system. Instalator pyta czy naprawić istniejący system
czy chcesz świeży.

I tu wybierasz że chcesz naprawy (R) wtedy nadpisuje
wszystkie pliki systemowe pozostawiając nie zmienione
zainstalowane programy i ustawienia użytkowników.

Jak wybierzesz świeży system wtedy sformatuje dysk
i zrobi instalację jak na nowym dysku a wszystkie dane
zostaną skasowane.

Mnie się prawie udało.
Rozwiązałem problem z Installerem insatlując jego najnowszą
wersję z witryny Microsoftu.
Ale IE6 nadal nie chce się zainstalować i zgłasza nadal
ten zagadkowy komunikat o braku podpisu cyfrowego
dla pliku "IE4cośtam".