Re: uszkodzona partycja NTFS

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Fri 05 Oct 2007 - 22:19:44 MET DST

Dnia Fri, 5 Oct 2007 21:35:58 +0200, kruklanecki napisał(a):

> program wyglada na interesujacy. pokazuje mi strukture katalogow i plikow
> jaka byla przed awaria ale to co zawieraja pliki to "sieczka" programy nie
> rozpoznaja plikow.
> jest szansa?

Z tego wniosek, że uszkodzona została tablica alokacji plików. Automatem
tych plików już nie odzyskasz, a raczej odzyskasz ale niewiele. Niemniej
próbuj, różne programy działają według różnych algorytmów, efekty też
mogą się różnić. Z darmowego softu proponuję trzy aplikacje: Photorec z
pakietu TestDisk, PC Inspector File Recovery http://www.convar.de, oraz
DFSee, co prawda nie darmowy ale w pełni funkcjonalny, tyle że mocno
skomplikowany w obsłudze.

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/