Re: Vista i zmiana rozmiaru partycji

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Thu 04 Oct 2007 - 22:22:51 MET DST

Dnia Thu, 4 Oct 2007 21:32:34 +0200, Maniac napisał(a):

> Właśnie nie , już probowałem , nie obsługuje partycji z vistą :(

Nie opowiadaj bajek - wielokrotnie z sukcesem operowałem nim na
partycjach z Vistą, nawet wówczas, gdy autor programu jeszcze oficjalnie
nie podawał jego zgodności z tym systemem. Jeżeli u Ciebie on nie
potrafi dobrać się do partycji to może to być wina dwóch rzeczy: albo
skonwertowałeś swój dysk do dysku dynamicznego (i raczej nie znajdziesz
narzędzia, które sobie z takim dyskiem poradzi), albo z jakiegoś powodu
BootIt w ogóle nie widzi dysku z tymi partycjami. W tym drugim przypadku
pomóc może wyłączenie na chwilę natywnego trybu pracy SATA w BIOS-ie.

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/