Kilka problemów po reinstalacji Win2000

Autor: michalek <michales_at_polbox.pl>
Data: Thu 04 Oct 2007 - 13:50:15 MET DST

Ponieważ zainstalowanie Rollup po SP4 na Windowsie2000
spowodowało niebieski ekran a próby naprawienia tego
(kilka rad dostałem tu na grupie) nic nie pomogły musiałem
zrobić "Instalację Win2000 w miejscu".
- pierwsze podejście - po reinstlacji miałem problemy z zainstalowaniem
ServicePacka4 (próbowałem też najpierw SP1, potem SP2)

Dlatego stworzyłem sobie płytkę z zintegrowanym SP4. Teraz
reinstalacja poszła pomyslnie i prawie wszystko zaczęło działać.

Ale... ale mam teraz InternetExplorer i OutlookExpress w wersji 5
a chcę mieć 6. Kiedy próbuję zainstalować nowszą wersję
(z pliku który mam z jakiejś dawnej płyty z której to działało)
to w pewnym momencie instalacji stwierdza że znalazł plik
bez signatury Microsoftu (ki diabeł???) kiedy pozwalam mu dalej
prowadzić instalację to wypada z procedury instalacyjnej.
I w ten sposób nie mam jak uaktualnic sobie IE z OE (nie krzyczcie
na mnie za to że ich używam)

- drugi problem (może powiązany z 1) to to że coś jest pokopane z
Installerem.
Niektóre programy instalują sie i deinstalują poprawnie a niektore
 zgłaszają błąd niemożliwości uruchomienia Installera (chciałem
 przy okazji zrobić trochę porządkow na dysku i przekonfigurować
 też zawartośc pakietu Office2000).

Znalazłem opis na witrynie Microsoftu jak ponownie "zarejestrować"
usługę installer ale w moim przypadku nic nie pomogło.
Może ktos z bardziej doświadczonych podpowie gdzie szukać
przyczyn moich problemów.

MB