Re: Vista, cd/dvd i explorer

Autor: ALGI <asssik_at_NOSPAM.o2.pl>
Data: Thu 04 Oct 2007 - 08:03:24 MET DST

Dnia Wed, 03 Oct 2007 16:34:36 +0200, dziobu napisał(a):

> _prawie_ - nie wiesz mniej-więcej, od czego?

Genrealnie na początku nie korzystałem dużo z napędu bo miałem jeszcze
komputer stacjonarny i dokupiłem laptopa. Dopiero jak sprzedałem
stacjonarkę i 100% pracy na laptopie mam to zauważyłem ten problem.
Na początku myślałem że to płyty ale niezależnie czy kupie TDK/Verbatim czy
"shitex" jest tak samo. Szukałem w necie rozwiązania i znalazłem
lowerupperfilters ale to duzo nie pomogło akurat w moim wypadku.
Skoro to Vista to zacząłem podejrzewać że może jakiś soft do nagrywania
jest niekompatybilny ale że chce być 100% legal to......... żadnego nie
chce instalować/kupować.

> A czy robiłeś upgrade do wyższej wersji? Czy od razu instalowałeś tą co
> masz?

VIsta jest instalowana na czysto (nowy laptop bez systemu) z płyty.
Nie ma żadnych wymyślnych dodatków uszczęśliwiających na siłę przez
producenta lapa. No i co oczywiste, cały soft też od zera............

> Ja na laptopie Tecra A7 zainstalowałem HomePremium (BOX), potem upgrade
> do Ultimate (UPG) i nie działa. Spróbuje jeszcze zainstalować sam
> HomePremium.

W takim wypadku u Ciebie może u Ciebie pomoże wycięcie lowerupperfilters.
U mnie VIsta HP OEM instalowana była "na golasa" przeze mnie....

Żeby jeszcze jakiś błąd wyskakiwał to można by raportować do bólu ... a z
tego co wiem teraz M$ na podstawie raportów ostro działa ;)