Re: Domena i autoryzacja w obcym LDAP

Autor: Rafał Zawierta <raf_at_raf.pl>
Data: Wed 03 Oct 2007 - 23:46:49 MET DST

Kajetan pisze:
> Chcialbys zeby Win uwierzytelnial usera na podstawie informacji z RADIUSa?
> To sie nie da. Powiedz cos o tym OpenLDAP, jak tam ludzie sa
> uwierzytelniani.

(przepraszam, ze tak pozno)
Nie, RADIUs odpada, to wiem.

Powiem tak: w sieci jest powazny serwer LDAP (jakis na SOLARIS-sie) (nie
wiem jaki, nie mam dostepu na razie). Normalnie jest to wykorzystywane
przez uzytkownikow w celu logowanie do poczty (IMAP, webmail).

Generalnie chodzi mi o to, czy technicznie mozna zmusic ActiveDirectory,
aby dane katalogowe byly trzymane poza PDC.

Pozdrawiam
R.