Re: Zmiana serwera pocztowego

Autor: Sławomir Stępniak <slaw1step_at_poczta1.1onet.pl>
Data: Wed 03 Oct 2007 - 00:54:33 MET DST

Użytkownik "Kajetan" napisał w news:fdue07$2fv$1@news2.ipartners.pl...
> Użytkownik "Sławomir Stępniak" <slaw1step@poczta1.1onet.pl> napisał w
> wiadomości news:fdudoi$674$1@news.onet.pl...

[...]
> On chyba ma Outlooka

Tyle zauważyłem,

> i gada po RPC a nie pop/imap.

A taką sytuację bym wyraźniej opisał, ale może to jest oczywiste [1],
tylko taki szarak jak ja tego nie rozumie :) Bo ja tam panie w kwestii
takich wypasionych rozwiązań, to cieniutko. BTW, myślałem, że dzięki
temu unika się takich problemów z urzędu, obchodzi jakimś aliasem czy
innym diabłem, a nie tak każde stanowisko oddzielnie i to z ręki :o

[1] To co obstawiamy, kto stawia wirtualne piwko? :)

--
Pozdrawiam, Sławomir Stępniak, slaw1step@poczta1.1onet.pl (bez cyfr)