Domena i autoryzacja w obcym LDAP

Autor: Rafał Zawierta <brak_at_info.pl>
Data: Mon 01 Oct 2007 - 23:21:46 MET DST

Witam.
Mam w mojej sieci usługę AD i dużo użytkowników.
Niestety, chwilowo nie odpowiada mi to, że użytkownicy mają jedno hasło
u mnie, a drugie w globalnej skrzynce pocztowej. Niestety nie jest to do
ruszenia w drugą stronę - mogę dostać dostęp w trybie odczytu do serwera
LDAP/RADIUS. Czy w oparciu o narzędzia wbudowane w win2003 da się coś
takiego zrobić? Wiem, że 2k3 może być serwerem RADIUS, ale w drugą stronę?

Pozdrawiam
R.