Re: Instalacja nienadzorowana i problem z Documents and Settings.

Autor: zapzap <zapzap_at_localhost.net>
Data: Wed 26 Sep 2007 - 11:25:22 MET DST

Sławomir Stępniak wrote:
> Jest taki specjalny user, .default, znajdziesz go w HKU\.DEFAULT
> jakby w nim pozmieniać co potrzeba, to chyba następni przy logowaniu
> to 'odziedziczą'. Ma odpowiednie gałęzie, ...\Run, może i chyba mieć
> ...\RunOnce, może ...\policies, ma i ...\shellFolders.
> Nie ćwiczyłem z przenoszonymi katalogami profili, ale chyba da się
> tak poustawiać, żeby logujący się później user miał już to narzucone.

Tak, po świeżej instalacji i przygotowaniu domyślnego profilu
kasuję wszystko z "Documents and Settings\Default user" i kopiuję
tam utworzony profil domyślny i dzieki temu każdy nowozałożony
user ma dokładnie takie ustawienia jak ustaliłem (również
umiejcowienie ikon itp). PRoblem jest jednak z userami
już istniejącymi (i ich istniejącymi katalogami domowymi)
ale zgłębię się w to co napisał Skrypek, bo problem jest
z tymi nieszczęsnymi SID'ami.