problem z "łatwym transferem" z XP do Vista

Autor: |:: bormac ::| <bormaco_at_tlen.pl>
Data: Sun 23 Sep 2007 - 22:04:12 MET DST

Zmieniłem system z XP Media Center na Viste Ultimate. Popzredni system
był fabrycznie zainstalowany na laptopie HP. Skorzystałem z programu
"Łatwy transfer" - do XP ściągnąłem go ze strony Microszkopu (była
tylko wer. anglojęzyczna).
Wszystko poszło bez problemu ale jednak po zainstalowaniu Visty system
odmówił przeniesienia danych bo "pliki zostały zapisane w różnych
wersjach językowych".
Co Wy na to? Oba systemy miałem PL.
Na szczęście większość plików skopiowałem dodatkowo "na piechotę". Ale
jest kilka plików, które chciałbym odzyskać.
Jakieś pomysły?
Może ściągnąć te pliki przenosząc je na inny komputer z XP-kiem? A
może można czymś ten plik z kopią jakoś otworzyć?
Help please!

Pozdrawiam