Re: Jaki antywirus wybrać?

Autor: Sanctum Officium <brak_at_adresu.pl>
Data: Sun 23 Sep 2007 - 14:27:03 MET DST

"Andrea" <a.libiszewski@gazeta_nospam.pl> wrote in message
news:46f60f4a$1@news.home.net.pl...
> [...]
HDD

> Ostatnie wersje Nortona już tak nie zamulają :)

Mieliśmy w firmie Nortona Antyvirusa (lub Internet Security, nie pamiętam),
kupionego pod koniec stycznia 2007. Mulił i były z nim inne problemy. Na
przykład nie dawało sie uruchomić konsoli zarządzania. Klikanie w ikonę na
pulpicie, w menu Start i na pasku w prawym dolnym rogu nie uruchamiało
konsoli. Było tak na dwóch komputerach. Dzwonienie na infolinię Symantec nic
nie zmieniło - nie potrafili pomóc. Kazali reinstalować. Program był
usuwany, ponownie instalowany (nowsza, ściągnięta wersja) i dalej to samo.
Ciekawe że nowsza wersja nie instaluje się sama i że nie ma żadnego
powiadomienia jej istnieniu. Na infolinii się dowiedziałem o istnieniu nowej
wersji. Nigdzie indziej żadnej informacji. Na jednym kompie nie dawało się
też zainstalować jednej z aktualizacji bazy wirusów. Ciągle wywalał błąd.
Firewall jest do bani, nie pozwala na komunikację w sieci lokalnej. Nie
dawało się ustwić otwarcia odpowiednich portów. Ogólnie porażka i wyleciał z
hukiem przed końcem licencji z 3 kompów, na których był zainstlowany. Nigdy
więcej Nortona. No może za 10 lat, gdy go poprawią ;-)

MK