Re: Instalacja nienadzorowana i problem z Documents and Settings.

Autor: zapzap <zapzap_at_localhost.net>
Data: Sat 22 Sep 2007 - 16:08:15 MET DST

fijak wrote:
> zapzap ośmielił się napisać:
> czy problemem jest kila sekund poswiecone na zmiane nazw tych katalogow?
> albo jeszcze lepiej zmienic nazwe kat przed i zmienic po?
> Zapisane jest to w regsach jkaby co.

Masz na myśli zmiane nazw tych starych na nowe nazwa.nazwa-maszyny?
A to wystarczy? Z tego co wyczytałem, system zakłada katalogi
domowe dopiero w momencie pierwszego logowania, a nie w momencie
zakładania usera, wiec musiałbym się przy 6 użytkownikach
6 razy zalogować, potem przelogowac na admina i dopiero
przekopiować katalogi... Problem nie jest ten, ze dużo z tym pracy
ale z tym, że cieżko to zautomatyzować... Pod linuksem kopiuję /home
i /etc/passwd etc. i mam problem z głowy... Jest jakieś analogiczne
rozwiązanie? Mogę po założeniu userów (net user blabla /add)
z buta im narzucić katalogi domowe (np. w rejestrze) bez wykonania
pierwszego logowania na to konto?

Peace.