Re: Zółw w 2000

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl.invalid>
Data: Sat 22 Sep 2007 - 23:03:12 MET DST

A. Grodecki <brak@adresu.com> wrote:

> Używaj Firefoxa z odpowiednnimi dodatkami, to z flashami w i innym
> graficznym badziewiem reklamowym nie będziesz miał najmniejszego
> problemu.

            Alez uzywam stale jako glownej przegladarki, Opera jest tylko jako
"szybka przegladarka" skojarzona z odwolaniami w systemie oraz do stron,
na ktorych FF wylada sie przez zbytnie zabezpieczenie Adblockiem,
NoScriptem itp. IE nie jest zuywany od lat, no moze poza WU.

> Mam starego Thinkpada z PIII i nic ni się nigdy nie korkuje w
> necie.

            Niestety nie do konca tak jest - sa strony ktorych bez wlaczonego
flasha praktycznie sie nie obejrzy - np: iTVP - czesc dotyczaca Twierdzy
Szyfrow itp. Nawet linki do pobrania odcinkow generowane sa dynamicznie i
po pewnym czasie wygasaja.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl