Re: Vista i 98SE w sieci domowej - dziwaczny problem!!!

Autor: A. Grodecki <brak_at_adresu.com>
Data: Sat 22 Sep 2007 - 03:04:50 MET DST

Michal Kawecki napisał(a):

> Trudno powiedzieć, czy da się to wszystko pogodzić. Jak wiesz, Win98 to
> już prehistoria i od dawna nie jest wspierany. Wątpię żeby przy
> budowaniu nowego stosu TCPIP w Viście pamiętano o zapewnieniu na "dzień
> dobry" kompatybilności z Win9x, ale pewnie da się ją w jakiś sposób
> wyklikać. Na początek zacznij od wyłączenia autotuningu - opis:
> http://www.msfn.org/board/Heres_TcpWindowSize_work_Vista_t87969.html. Co
> zaś się tyczy drukarki to będziesz miał spory problem, bo z Vistą wiele
> starszych urządzeń nie współpracuje. Sprawdź, czy uda się zainstalować
> [...]

Po wyłączeniu autotuningu zupełnie przestało działać. Musiałem przywrócić.
Ale ciekawostka - po zainstalowaniu drivera drukarki z CD (bo z witryny
Microsoftu się nie dało tego modelu pobrać), drukarka drukuje poprawnie,
mimo że w opcjach sieciowych włączyć się jej nie da.
No cóż. Windows... Któż nadąży...
Nie będę wnikał. Byle stan pozostał stabilny :)

--
Pozdrawiam,
A. Grodecki